Louicans

Lyckliga jag !

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Dessa två dagarna har jag spenderat med släkt och goda vänner.. LYCKA!!

Gårdagen tillbringades i Ullared tillsammans med svärmor, bästa Tina och Johans kusin Liselotte!!"
Vi hade en riktigt härlig dag med mycket skratt och ännu mer shopping.. Vi är ju alla lika duktiga på att spendera pengar alla hopa, så vi tog den STORA bilen..eller bussen får man väl kalla det..!!
Välfylld "buss" med massa påsar, krukor, mattor och skor kom vi hem glada och nöjda med alla våra inköp..!!
Jag fick minsann sett både Morgan och Ola Conny, det du..!!!

Kvällen avslutade vi hemma hos Tina och Daniel..!! Johan och trollen hade varit där under dagen!! Vi var ju hemma ganska sent..20.30 tror jag klockan var.. Vi mös i soffan en stund och åt lite godis!!
Sen körde vi hem med två trötta barn och en fattig mamma.. ;)!!

Idag har vi haft ytterligare ett kalas för vince!! Jag dukade fint och bjöd mina 20 gäster
( och en vovve ) på god middag, efterrätt, ett stort gottebord för att sedan avsluta kvällen med chokladfondue... Det är ju galet gott!!
Vince fick så mycket fina presenter.. Tack snälla ni... <3
Bortskämd liten kille är han minsann.. !! Vi har haft en riktigt härlig kväll med släkten.. Släkten ju bäst, så enkelt är det!!

Nu ska jag strax dyka ner i sängen.. Johan fick en ide om utgång... Så han åkte in till stan för att möta upp Robban!! Hoppas att han får en riktigt trevlig kväll!! Bara han inte han glömmer att han ska jobba i trädgården imorgon bittig.. 09.00 kommer grävmaskinen..!!!

Sov gott fina du!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: