Louicans

Lugn söndag!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Veckans sista dag är här..
Jag och Alice åkte till stallet tidigt imorse!! Alice red ut en runda och hon var så duktig idag!! Vissa dagar vill hon inte alls och andra dagar rider hon som om hon aldrig gjort något annat.. Det märks att hon ridit regelbundet nu i två år, hon har fått en riktigt fin sits!!

Idag ska jag ut och titta på nya stolar till köket..!! Våra vita är inte gammal.. Ett år ca, men jag känner för att byta ut dom nu!!

Barnen leker där ute, dom gick precis till lekplatsen tillsammans med grannbarnen.. Dom andra två cyklade dit, men jag vågar minsann inte släppa iväg mina troll på cykel så dom fick gå.. ( är bara ca 500 meter och lekplatsen ligger mitt i vårt bostadsområde.. men där är en kurva där bilarna inte ser ordentligt..) usch jag tycker inte om att släppa dom "fria".. Alice är ju bara 4 och vince blir snart 6.. Men får vince gå så vill såklart loppan också följa med... HÖNSMAMMAN det är jag det.. ;)!!

Johan och en kompis håller på i trädgården... Vi ska lägga lite sten och göra snyggt längst grannens garage!!!

Ikväll blir det tacos här hemma!! Vi bytade dag från fredag till söndag denna gången... Haha!!!

Nu ska jag göra mig klar för att åka och titta på stolar!!

Hej svejs !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: