Louicans

Lagom trött...

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!

Fyyy så trött jag är... Jag höll mig vaken till långt efter midnatt... H&Ms nya kollektion släpptes inatt och eftersom där fanns en del jag ville ha och risken att det försvinner fort är ganska så stor så måste man vara på hugget meddetsamma!!! Nu är en del påväg hem till mig, och jag känner mig väldigt glad :)!!!

Alice har övat på sin absolut högsta stämma nu här på morgonen.. Jag kan ju säga som så, någon sångerska lär hon ju aldrig bli... Det skär verkligen i öronen när hon blir arg och skriker på vince...

Nu ska vi hoppa upp och göra oss klara för dagislämning och jobb..!!
Hade jag fått välja hade jag gärna släkt ljuset här igen och bäddat in mig ordentligt under täcket...

Hoppas att du får en härlig dag fina du!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: