Louicans

kvällsmyyys!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Hoppas det är bra med dig!

Som du vet har ju min data totalt kraschat... ARG SOM ETT BIII är jag.. Och inte nog med det. Min iphone  har ju också lyckats gå totalt i sönder... Den går inte att ladda... PANIK...

I onsdags kom ju Lina och Ekan till oss på kvällsmys! Jag bakade bröd och dukade upp bordet med MASSA gott pålägg.. Brödet blev verkligen super gott, Eller hur Lina.. ;)!!! Två stora bröd gluffsade vi i oss och sedan blev det en hel del godis på det..!! Kvällen avslutade vi halvliggandes på soffan lagom mätta.. ;)!!

Bilder från kvällen!







Hahaha.. Förlåt krampan, men jag var tvungen att ta med denna bilden.. Du ser liksom så lycklig ut!!!!



Ibland lyckas dom minsann.. ;)!!



Värmer rumpan!!!




Tack fina ni för en mycket trevlig kväll!! Nästa gång bakar jag dubbla satser... ;)!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: