Louicans

Hussjukan...

Kategori: Allmänt

Hej vännen!!

Hoppas att er måndag har varit lika bra som min!!
Jag och barnen har i stort sett lekt med vince nya playmobil saker hela dagen idag... Där fanns ju hur mycket som helst!!!
Tvätten fick jag fixat med också, och dammsugaren har gjort sitt!!!

Min mormor och morfar har precis gått hem..!! Vi har ätit god 3 rätters och spelat spel.. Hahaha så kul det var.. Vi spelade med andra ord. Jag och mormor mot killarna..;)!! Gissa vem som vann STORT...;)
Alice ville vara med på ett litet hörn hon också ;) hon hoppade i sitt nattlinne och sedan höll hon koll på tiden med timglaset!!!

Vince har varit lite låg idag.. Han var så söt innan.. Han sa att han hade "hussjukan" .. Jag frågade vad det var och då svarade han.. Men det förstår du väl.. När man åker bil har man åksjukan, och nu är jag hemma i vårt hus och då har man ju hussjukan. Det får man när man är hemma och mår illa.. <3 VÄRLDENS SÖTIS <3
Tyvärr har han nog lite rätt i sitt påstående... Han har fått feber och har kräkts... Snuttis, hoppas att han inte ska bli sjuk nu...

Jag känner mig sådär härligt trött i hela kroppen.. Jag har myst ner mig i soffan och tittar på B.B!!!

Imorgon ska jag jobba, om nu inte vince blir dålig... Hoppas inte...jag lyckas aldrig få en hel lön, iallafall har jag inte fått det på lääänge..!!!

Jag förstår inte varför jag inte kan lägga upp bilder när jag bloggar från min iPhone... Imorgon får det bli ett inlägg med lite bilder från dessa dagarna!!!

Sov gott fina du!!

Kram till dig!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: