Louicans

Härliga vänner!!!

Kategori: Allmänt

God kväll fina!!

Vi har haft en riktig mysig familjekväll med massa bubbel och bad..;)

Efter jobb åkte vi till vanningen för att möta upp ekan, lina och barnen!! Myyys <3

Vi hade en riktigt härlig kväll och barnen lekte och busade.. ( även deras pappor..) Just de ja.. Johan fick dagens rekord på vattenrutschbanan..stolt blev väl jag.. Eller..?
.. jag och Lina bubblade, mös och snackade massa massa "skit"!!
det är så härligt när det "klickar" direkt liksom.. Även om vi inte känt varandra så länge lina och jag känns det som jag känner henne sååå väl.. Vi "matchar" varandra liksom!! <3

Efter badet blev det mc donalds mat.. Mumsigt värre.. Haha!! Det är härligt när man är i ett sällskap där alla kan äta lika mycket..

Trollen somnade i bilen hem och ligger nu i sina sängar!

Jag ska till bästa Malin för lite tjejmyyys!! <3

Kram till dig!!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Tack för en supermysig kväll finaste!!! Känner detsamma :) Ha en toppenkväll & hälsa alla! Puss & kram

    2012-04-12 | 21:23:27

Kommentera inlägget här: