Louicans

Härliga lördag

Kategori: Allmänt

Hej fina!

Vilket underbart väder vi har!

Imorse gick vi upp ganska tidigt.. Vi åt frukost och sen åkte jag till linda&linda för lite shopping ;)!! Dom hade gjort det riktigt mysigt där tjejerna!!
Jag hittade lite kläder till Alice och lite till Hollie! Jag är väl inte direkt något loppis fan, men eftersom jag känner båda tjejerna så känns det helt ok!! Det är kul att hitta fina kläder till bra priser så dit får jag minsann åka fler gånger ;)!!

Nu sitter vi på simskolan och tittar på våra troll!! Vince simmade precis 50 meter.. Han är verkligen super duktig den lilla skiten.. ;)!!
Alice ska också simma på djupt vatten idag och hon tycker det är super kul.. VATTENDJUR!!!

Ikväll är det kalas dags! Vi ska fira vår lilla Hollie!!! Jag har lite att fixa med hennes present..!!

Nu är vince färdig och behöver värmas, tur att mamma har en varm handduk att linda in honom i..!!!

Njut av det fina vädret.. Man måste ju passa på...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: