Louicans

härlig morgon!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!

Idag blir det en bra dag.. Det känner jag på mig :) Solen skiner och det är riktigt härligt ute redan!!

Jag har lite beslutsångest när det gäller mina nya  stolar.. hahaha! Jag trivs jätte bra med dom och dom är super sköna, men jag saknar REDAN dom vita.. Visst, dom vita började bli lite "rickiga" och behövdes bytas ut snart ändå.. !! Jag tror att dessa blir super bra trots allt.. ( Iallafall tills jag vill ha något nytt..) !!

Nu måste man väl ändå kunna plocka undan ALLA vinterkläder?? Sist jag gjorde det kom ju kylan och lite snö... Men nu är det väl ändå VÅR!!

Nästa vecka fyller vår STORA prins år.. Hela 6 år! Det är otroligt, snart börjar han ju skolan på riktigt.. Då blir det nog andra bullar tror jag..;)!!

Idag blir det jobb till 16.00, sen åker vi till stallet!! Hoppas att solen håler sig framme hela dagen :)

Ha en riktigt härlig måndag och passa på att njut av solen idag!!

Här kommer lite bilder från vår helg!!




Våra nya stolar....





♥ SÖTISAR ♥




Lyckliga loppan!









kärlek ♥



Busungen ♥ !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: