Louicans

Godnatt...

Kategori: Allmänt

Hej fina..

Visst har jag varit dålig med uppdatering.. Men bättre sent än aldrig ;)!!

Söndag i dag och kvällen närmar sig sitt slut och jobbet väntar imorgon..

Vi har haft en mys söndag här hemma!!
Vi vaknade vid 8.30 pigga och glada och åt en god frukost!!! Vissa var något tröttare än oss andra...;)!!
Arne kom imorse för att hjälpa Johan att gräva ner plintar.. Underbart tyckte säkert Johan som var hemma vid 03.30 inatt...;)
Jag och Alice åkte till stallet och vince stannade hemma med killarna!!! Alice var super super duktig idag!! Eftersom den lilla ponny sadeln trycker lite på isa fick hon rida i flatbacken.. Båda barnen rider mycket bättre i ponny sadeln, Hon tippade lite framåt i traven men träning ger ju färdighet!! ;)!!

När vi kom hem gjorde jag pannkakor till barnen! Alice kompis Mira kom och lekte en stund och dom hade sååå roligt!! Dom åt pannkakor i trädgården och busade för fullt..!!
Vince släppte sin ipod för ett tag och lekte med tjejerna!!

Ikväll kom en gammal vän till oss hit på middag! Vi grillade massa gott och hade goda tillbehör till det!! Till efterrätt gjorde jag rabarberpaj på färska rabarber.. Muuums!!
Sen blev det film i soffan! Trollen tog ner sina täcken och så bäddade vi in oss och mös framför tv:n!! Alice somnade ganska så fort efter att vi satt på filmen..<3

Kvällen avslutades med B.B och lite godis...;)!! Det är verkligen härligt att hålla igen... Hahaha!!

Imorgon är det Valborg.. MYS..!!

Först jobbar vi, sen är vi bortbjudna till Tina och Daniel för att äta gott, elda upp träden som killarna fällt, och för ett trevligt sällskap såklart!! Minns jag rätt så blir vi 6 vuxna och 6-7 små busar!!! Det kommer garanterat bli en super lyckad kväll!!

Nu kallar minsann min säng..!

Sov gott fina du <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: