Louicans

GLAD PÅSK !!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Idag är jag lycklig.. Jag har fått en ny iphone, så nu är jag kontaktbar igen.. TJOHOOO!!!

Igår när jag kom hem från jobb stod Johan redo för att bege sig någonstans.. Snygg var han också... Vart visste jag inte.. Han sa till mig att byta om, fräscha till mig och sedan hoppa ut i bilen..  Jag hade exakt 15 minuter på mig.. OMG tänkte jag...!!

Vi körde in till malmö! Johan hade bokat bord på rådhuskällaren..♥ Gud så underbart god middag vi åt. Jag drack ett super gott vin occh vi njöt verkligen av kvällen, bara vi två tillsammans.. KÄRLEK..!!! Jag förstår verkligen inte hur mycket jag kan äta.. hahaha!! Oxfilen var så perfekt att det gick liksom inte att sluta!!
♥ Han kan misann ibland, min lilla man ♥

Eftersom jag inte hade någon fungerande mobil igår kunde jag ju inte ta några bilder... Men Johan har några på sin telefon, så dom tänker jag minsann låna ;) Dom kommer upp snart!!

När vi kom hem så dukade jag fint och förberedde inför idag! Jag jobbar till 16.30 och våra gäster kommer 17.00... HÄRLIGT!!...
Men, jag har minsann tänkt till lite ;) Jag tog med mig äggen till jobb, så dom har jag gjort fina;)  Sen tog jag med mig saker så att jag kan påbörja påsktårtan..;) Den ska ju stå i frysen några timmar så det blir perfekt!!

Det ska bli så gott att äta allt påskgott ikväll!! Jag ser fram emot att äta lite ål.. Det är ju så gott :)!!

Hoppas att du får en riktigt mysig dag med nära och kära fina du, och GLAD PÅSK till dig vännen!!





Min nya fina telefon ♥



Nöjd med  mina fina ägg!!






Såklart Ville Fina Lise Lotte också ha en fin tatuering ;)!!







Kommentarer

  • Cessan säger:

    Så himla härligt att få bli överraskad ibland! <3

    Super coola ägg! Egg Hardy ;) Du får verkligen till det där lilla äggstra ;)

    Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK <3

    Kramar <3

    2012-04-07 | 16:48:14

Kommentera inlägget här: