Louicans

Går inte att motstå en prinsessa...

Kategori: Allmänt

Godkväll kära du!!

Även om min lilla prinsessa kan vara så otroligt envis, bestämd, och allmänt trotsig så kan man inte göra något annat än att smälta när hon ligger i sängen för att sova och jag pussar henne godnatt och får till svar
- Mamma jag älskar dig.. Love you du är bäst mamma... <3

Min pappa smälte också häromdagen då vi skulle åka till stallet. Precis innan vi skulle åka säger Alice..
- jag vill ringa min lille morfar.. Jag vill att han ska åka med till stallet idag...
Såklart kan inte morfar säga nej när loppan ringer och säger..
- hej lille morfar det är Alice.. Du kan väl åka med mig till stallet i dag lille morfar.. Jag vill att du ska följa med mig och rida lille morfar, jag är jätte duktig...
Såklart satte sig pappa i bilen direkt..
( han hade säkert 100 andra saker att göra..) men vad gör man inte när man hör den ljuva, söta lilla stämman <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här: