Louicans

Fågel kvitter!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!

En ny vecka är här!! Jag startar veckan med att vara ledig..!!! UNDERBART!!!

Igår var vi ju hos våra vänner på landet..;)!! Lina hade gjort en jätte god middag till oss, och vi åt som vanligt lagom mycket..;)!!
Barnen busade och lekte. Vince kämpade på med sin astma och tog det ganska lugnt.. Min lilla pluttis..<3

Vi gick en runda till lekplatsen så att trollen kunde springa av sig, fyyyy så kallt det var.. !!

Vi avslutade kvällen med lite godis och en hel del skratt.. Man kan ju inte göra något annat än att skratta när man är i det sällskapet.. Hahaha!!! <3

Idag blir det en lugn dag här på dalabadet!! Barnen sover fortfarande, solen lyser och fåglarna kvittrar för fullt!!

Jag ska städa lite och gå igenom grynens sommar kläder!! ( ska ju till Ullared på fredag..) !!

Usch, jag känner mig lite tung i huvudet idag.. Tror minsann att jag skulle behöva någon timmes sömn till...

På onsdag fyller vår älskade prins 6 år!!! Jag vet inte alls vad vi ska köpa till honom... Det han har önskar sig har min mamma redan köpt.. Hans gudfar har köpt en massa skylanders till honom vilket han också ville ha..det var liksom det som stod högst på listan!!! ;)

Ja, jag får se vad jag kan hitta på till honom!

Hoppas att du får en härlig dag och en super bra start på denna splitter nya vecka!!

Kram till dig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: