Louicans

En prins som inte kan somna....

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Kvällen är här och soffan kallar.. ;)

Jag kom iväg till jobb och fick fixat det jag skulle!!
Jag köpte dom sista presenterna till vince och fick handlat all mat, dricka och cupcakes tillbehör till imorgon!! Vince tycker inte om tårta utan vill hellre ha massa olika cupcakes.. Mamma fixar såklart det till sin älsklings kille på hans stora dag.. <3

Minns du den känslan man hade i kroppen som barn.. Känslan som man fick dagen innan sin födelsedag.. Det är verkligen en obeskrivlig känsla!! Man såg så väldigt mycket fram emot sin födelsedag, att mamma och pappa kommer och sjunger tidigt på morgonen och ALLA presenter!!!
Min lilla prins ligger så förväntansfull i sin säng och kan inte somna..<3 och jag vet precis vilka tankar som snurrar i hans lilla huvud, jag minns det sååå väl!!

Imorgon kommer farfar och Anna, mormor och morfar och gamlemormor och gamlemorfar för att fira prinsen!! Hoppas att han vaknar betydligt piggare än idag.. Även om han varit bättre i dag jämfört med igår så är han ju inte bra.. :(

Lilla Alice feber har kommit tillbaka.. Min lilla snutta..!! Hoppas att hon vaknar pigg imorgon så att hon kan hjälpa till att sjunga för sin storebror!!

Snart är det B.B och jag funderar på om jag ska nalla lite från godispåsen som står i skåpet.. ;)!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: