Louicans

En kväll på jobbet!

Kategori: Allmänt

Hej fina!

Jag sitter på jobbet och pausar lite från allt arbete ;)!!

Jag har minsann hunnit med lite shopping idag också.. ;)!! Jag vet inte var alla mina kläder tar vägen.. Jag har ju aldrig något att ta på mig trots att jag shoppar titt som tätt..;) hahaha!!

Det hade gått jätte bra med trollen hemma hos mormor idag ♥ Alice ville inte åka hem när Johan kom för att hämta henne..

Nu sover mina små pluttar.. Det är så tråkigt när man inte kan pussa dom godnatt på kvällarna.. Jag smyger alltid in till dom och ger dom en puss och bäddar in dom när jag kommer hem från jobb.. !!

Jag tänkte visa er lite bilder från dom sista dagarna.. Det går ju inte att lägga upp bilder när jag bloggar via iphonen.. KONSTIGT..!!!



Bella satte upp Alice hår...!!!



Sötaste prinsen gör konster..!!









Uppdukat till Mormor och Morfar!!







Mormor ♥



Morfar när vi spelar med andra ord...



Alice håller koll på tiden...



Mormor när vi spelar med andra ord...!!


Jag är hungrig ( som vanligt...)!!! Undra vad johan har lagat för god middag idag!! ( Han har verkligen blivit super duktig på att laga mat )!!

Hoppas att du får en mysig kväll vännen!!

Kram till dig



Kommentarer


Kommentera inlägget här: