Louicans

Äta vad jag vill dag...

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Här är det tyst i hela huset... Barnen sover och Johan vilar som han säger..;)!!

Johan hade förberett grillen idag men trollen önskade annat.. Så det blev deras önskan, gissa vad.... Haha... TACOS... Vi är lite trötta på det nu, även om det är väldigt väldigt gott!!!!

Jag var hemma ganska sent ifrån jobb idag... Men jag behövde lite på flexen så det är lugnt ;)!!

Min syster kom på ett "oväntat" besök idag.. UNDERBART!!!
Hollie har också hosta så det spelar ingen roll att dom har lekt och pussats idag..<3

Jag har haft en äta vad jag vill dag idag (igen..) det är så gott med allt onyttigt.. Haha!! Jag har faktiskt inte ätit så jätte mycket idag... Men fullt för mycket..;)!!

Min kusin firade sin dag idag och jag hoppas att dom fick en riktigt trevlig kväll och god middag ;) !!

Nu är det snart sängen för mig.. Jobbet kallar ju imorgon bittig..!!

Natti natti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: