Louicans

Vilken lååång dag...

Kategori: Allmänt

Då är snart veckans första dag slut! Det har varit en lång dag på jobbet... Vissa dagar är ju så. Jag slutade lite tidigare idag för att åka med Alice till stallet och rida! ( så himla duktig hon blivit min lilla prinsessa ) Har bestämt mig för att barnen ska få varsin egen dag i stallet! Tror att dom uppskattar att få lite egentid med mig :)

Idag fick jag hem lite kläder till barnen som jag beställt från Rockefella!! Rockefella designar de coolaste barnkläder man kan tänka sig, det är "vuxen rockabilly kläder" för barn som gillar kläder med attityd!  Ja.. det är verkligen super tuffa kläder till helt ok priser!! Köpte bla. en super söt baddräkt till Alice och en jätte fin blus! Till Vince  köpte jag ett par rockabilly jeans och tatueringar!!

















Senare på kvällen kom Johans bror Kim och hans tjej.. eller vad det nu var.. ;) En jätte trevlig tjej var det så hoppas han tar vara på henne!!

Nu ska jag hoppa in i duschen...Sen ska jag titta på ensam mamma söker.. Missade ju det nu när vi fick gäster ;)!!









Kommentarer

  • Denise säger:

    Super fina kläder, Hollie ska också få så fina saker när hon blir lite större =) En andra Chans går på svtplay.se. Jag tror att du kan se programmen från början =)

    2011-10-18 | 17:15:58
    Bloggadress: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: