Louicans

Vilken dag!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma efter en lång men väldigt intressant dag!

Jag har varit i Hässleholm på utbildning hela dagen! Verkligen en super utbildning;) Snacka om att jag blivit uppassad av Kurt, han tänker ju på allt! Håller upp dörrarna, drar fram stolen, hämtar dricka.. Ja, ni vet allt det där en man SKA göra.. ;) Han var verkligen mån om mig och såg till att jag inte kände mig utanför.. ( Jag var ju garanterat den enda skötaren av dom 100 pers. som var där..)  Men jag tycker själv att jag smälte in alldeles perfekt :)

Givetvis var det kyckling till middag.. Och alla ni som känner mig vet ju att min mage inte TÅLER kylling... Jag fick salmonella och Campylobacter ( Ja, jag hade minsann båda två samtidigt..) för några år sedad.. Sen dess slår min mage bakut när jag äter kyckling.. Gissa om jag hade magknip under föreläsningen, och fick "knipa" litta om man säger så.. hahahah!

När jag kom hem hade Johan lagat
schnitzel med potatis klyftor, sås och sallad! MMM, så gott det var! Vince hade panerat dom och dom var sååå fina!!





Alltså.. Tittar ni på pengarna på bordet.. Jag döööör... 

Dessa två enormt PANTADE brudar....



Förstår dom inte att dom gör bort sig så fruktansvärt mycket..... Hahaha.. Jag kan inte låta bli att skratta. Hoppas dom går hem med några slantar iallafall.. För visst var det skönhetsbehandlingar dom skulle lägga pengarna på?? Jag menar, hon den ena behöver ju en akut frisör... Och det kan ju kosta en slant att få bort den rosa färgen..!!!

Nu blir det lite soffmys..!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: