Louicans

värsta pojkvänsakademin....

Kategori: Allmänt

God morgon alla fina läsare!!

Har precis vaknat.. Lovar er att det var en välförtjänt sovmorgon :) !!

Eftersom jag jobbade igår kväll missade jag större delen av Rosa bandet galan... Ska titta på den idag!! Har inte direkt några större planer för denna HELIGA dagen.. ;)
När jag kom hem igår kväll  trillade jag väldigt fort ner i soffan! Jag har hört så mycket om ett program så givetvis var jag tvungen att titta på det!!

Värsta pojkvänsakademin.. HERREGUD...


killarna!!


flickvännerna...





Så vidriga en del killar är..riktiga SVIN om man nu ska tala rent språk... Men det värsta är ju nog alla dessa  söta tjejer... Hur i hela fridens namn kan man stanna kvar hos en som behandlar en på detta sättet... Killarna tävlade i en "talang tävling" och den ena killen gjorde balongdansen.. ( dö bra talang ju..) Hahaha.. har ni sett det??  Nu kommer jag bli fast i det programmet (också)... !!

Nu ska jag och mina busar äta frukost!!  Sen blir det bara myyyys hela dagen!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: