Louicans

♥ VÄNNER ♥

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen fina vänner! Det finns 4 speciella som står mig allra närmast!! Ibland tar man människor  för givet.. Det är nog något av det farligaste man kan göra.. Man måste vara rädd om dom man har nära, och verkligen visa hur mycket dom betyder för en! För mig betyder vänner jätte mycket.. Så himla trist det skulle vara utan er alla..  Även om man är bästa vänner har man olika åsikter , värderingar och olika prioriteringar .. Och tur är ju det trots allt, det är ju det som gör oss så olika!

Visst måste man få tycka och känna olika.. Ibland leder detta även till en konflikt och man kan bli "osams".. Men när åskmolnet lagt sig kan man reda ut det och ändå ha samma starka vänskap som innan sormen brusat upp!

Jag har verkligen jätte mycket fina människor runt om mig!!  En del står mig närmre än andra, men så är det ju alltid! Man kan ju inta vara "bästis" med alla ;) !






Livet blir berikat

av kompisar och vänner

att människor vill dela

sånt man gör och sånt som man känner

så mycket man får lära

så mycket som blir sagt...

så mycket som kan hända

i vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycket glädje

att vara fler än en.

I nuet... då.. och även sen...

Att ha just dig till vän

ger skäl till tacksamhet.

För du är bra på vänskap

det hoppas jag att du vet...!! ♥

 





















Kommentarer


Kommentera inlägget här: