Louicans

Då får väl jag som alla andra också börja blogga....

Kategori: Allmänt

Jaha.. då får väl jag som alla andra också börja blogga... ;)

Tror detta passar mig alldeles perfekt!!

Louice heter jag och är mamma till världens mest undrerbara små troll. Vince 5år och Alice 3 år! Vi bor i en villa i Trelleborg, precis vid havet tillsammans med vår älskade pappsie Johan!

Mitt största intresse är väl shopping.. Ja, jag får jag väl erkänna detta.. ! Jag tycker verkligen om att shoppa ALLT..

Ett annat väldigt stort intresse är hästar. Jag har alltid haft häst. Jag sålde min stora prins för ett år sedan eftersom tiden inte räckte till för tävling och träning.. Eftersom mina barn älskar att rida så skaffade jag en liten ponny till dom  för ett år sedan. En A-Ponny som heter Polly!! En riktig liten busig varelse det där.. Hon gör precis som hon vill..!!

Något som betyder väldigt mycket för mig är min familj och alla mina super fina vänner! Eftersom jag är en väldigt social person älskar jag att ha fullt med folk omkring mig.. Att bjuda hem bästa vänner på middag är ju bara så underbart!! Duka fint, och laga smaskig mat..!!

Nu ska vi ha lite filmmys i soffan jag och barnen.. jag är minsann lite sjuk idag så då måste man få mysa ner sig och bara vara...!!

♥ Våra små troll Vince och Alice ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här: