Louicans

Snart dags att gå hem....

Kategori: Allmänt

Snart är denna låånga arbetsdagen slut :) Bara 2 timmar kvar..

Johan är hemma med barnen idag. Vince har varit så dålig inatt. Jag har inte fått mycket sömn vill jag lova ;)!! Men men, man klarar mer än vad man tror! Jag var på jobbet redan 6.15 idag pigg som en lärka.. Nu 13 timmar senare  börjar jag bli lite lite trött..

Imorgon ska jag jobba natt....  
Det var minsann länge sedan jag gjorde det.. Jag har så fruktansvärt svårt för att hålla mig vaken... Men jag får ju tänka på alla pengar jag tjänar!!! Ska handla med mig massa gott som jag och Birgitta kan knapra på ;)        
                                                         
Nu är det inte många dagar kvar tills jag fyller ÅR.. Det ska bli super kul, ser verkligen fram emot lite partaj!! Är säker på att det kommer bli en super lyckad kväll!! Det är alltid trevligt att få presenter ;)
 Johan har redan handlat något.. . Det har jag fått höra i flera veckor :)
( hoppas det blir något av det jag önskat..) hahahah!!  Alice ska köpa en guldfisk till mig.. JÄTTE spännande.. Jag som verkligen inte gillar fiskar ;)

Johan och Markus är lite sugna på att åka med oss töser till Stockholm!! Ser verkligen fram emot vår lilla tripp! Ska bli så mysigt att komma iväg! Längtar super mycket efter att få strosa omkring på Stockholms gator och shoppa loss ;) !!

Ikväll när jag kommer hem ska jag titta på min favorit serie :) Hoppas johan har lagat god middag till mig, för det behöver denna kvinnan nu efter detta arbetspasset.. hahaha!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: