Louicans

saknar dig..

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart göra mig klar för att gå till jobbet.. Satt här och tänkte på hur länge sen det var jag träffade min kära Kusin Jenny... OOOO Vad jag saknar dig..♥ Vi har haft så otroligt kul tillsammans.. hahaha snacka om alla våra galna turer till Torekov, Båstad mm... Det värsta var nog när vi skulle tälta en midsommar i Torekov.. Vi blev dit körda av jennys mamma Eva och allt var så bra som det bara kan bli! Eva hjälpte oss att sätta upp vårt fina tält, sedan kramade hon om oss, sa åt oss ta ta hand om varandra och ta det lugnt.. (lugnt en midsommar... hmm.. )  och sa hejdå..!! Ja, nu började ju midsommar firandet såklart! Vi hade en super rolig dag och kväll! Träffade jätte många trevlig vänner och livet var på topp!! Sen var det ju dags att krypa ner i sitt lilla tält och försöka sova en stund.. Men.. var fanns nu tältet.. Vi kunde verkligen inte hitta det.. Va vi verkligen så förvirrade att vi inte kom ihåg var vi satte upp det?? Näää.. såklart va vi inte det.. Tältet hade blivit STULET!!!!! Och detta var första natten.. Vi hade ju tre nätter kvar...hahaha, ja skit kul nu i efterhand men där stod vi med bara tältpinnarna kvar...Jennys väska var med borta, tack o lov fanns min väska kvar... för hur skulle jag klarat mig utan mitt SMINK...  ;)

Fina Jenny ♥



Jenny och Alice ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: