Louicans

Så svååårt...

Kategori: Allmänt

Sitter här och verkligen försöker hitta något jag skulle kunna önska mig.. !! Det är minsann inte lätt... Det är flera st som frågat mig nu vad jag önskar mig, och jag VET INTE!!! Jag har inte alls tänkt på det.. Ser bara fram emot att få träffa er alla och ha en riktigt rolig kväll!! ( Det är det viktigaste...) Jag längtar verkligen till dess ;)

Men för att underlätta till er så har jag försökt att hitta lite.. ;)





Armband från Bijou Brigitte




Armband från Nelly


Armband från Nelly


Klänning från Nelly




Hårfön från ED HARDY






Väst från HM



Kofta från ODD MOLLY




Tårtfat Ikea


Tallrik IKEA

Tallrik IKEA



Carolina Gynning glas ( vinglas)



Mixer från Cervera



Presenkort här är ju inte helt fel.. ;)





Jag älskar att handla presenter och gåvor till andra.. Men när det gäller sig själv blir det KORTSLUTNING ... hahaha!!! Det är ju inte så att man är i super behov av något speciellt direkt..
( Är ganska bra på att handla det jag behöver så fort jag kommer på det....) Men, detta kanske kan hjälpa till lite..! Jag blir glad för ALLT.. Som sagt.. Det är inte presenterna som är det viktigaste.. Det är ni!!♥

Nu ska jag fortsätta mumsa pepparkakor med god ost på!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: