Louicans

Så jäääkla vidrigt....

Kategori: Allmänt

Usch så hemskt... Påväg till omklädningsrummet idag kom en tjej springandes i värsta panik...Gå för allt i världen inte in där sa hon.. Där finns en enormt stor RÅTTA...
Jaha.. jag hatar dessa vidrida varelser, men hur ska jag göra liksom.. Ska man utsätta sig för den räliga sak och köra hem, eller ska jag sova över på jobbet inatt...
Givetvis fick jag ju gå in i omklädningsrummet.. Där var 3 st andra damer som bytade om och som hade lite smått brottom ut därifrån.. Dom var snabba med att berätta för mig om råttan, och sa att den var inlåst på toaletten.. Just då kom där in ytterligare en dam i omklädningsrummet.. Hon hade hört om råttan och kom av ren nyfikenhet.. ( hur man nu kan göra det..) Hon trodde inte på sina kollegor att där fanns en råtta och ville se den med sina egna ögon.. Jag måste öppna till den sa hon.. Näää för allt i världen sa vi.. Gör det inte... Men vips så öppnade hon dörren, och givetvis satt den på pass att få komma ut.. 1 sekund tog det och den rusade ut.. ganska arg av att ha blivit inlåst.. Den fräste lite och försvann snabbt.. Fyyy för som vi 4 skrek.. Låg där en "döing" i kylrummet bredvid så undrar jag om den inte kvicknade till där ett tag... Så jäkla stor den var och så jäääkla vidrig..!!



Jag är glad att jag inte ska gå in där imorgon... Usch så hemskt...


Nu har jag precis kommit hem och ska äta denna helt underbara middag!!


Tack Pappa för den fantastiskt goda kalopsen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: