Louicans

Mosters stora prinsessa♥

Kategori: Allmänt

Idag blir min älskade syster drotter Hollie 6 månader!! Tiden går så fort..

För precis 6 månader sedan fick jag samtalet jag väntat lääänge på.. Vi åker in till förlossningen nu... Snacka om att jag fick energi till tusen! Jag skulle ju vara med på förlossningen..

Iväg med barnen på dagis och snabbt iväg mot malmö. Givetvis fanns det över 1000 lastbilar på vägen.. (kändes det som..) Kan inte beskriva hur lycklig jag var! Min älskade syster skulle äntligen föda sin lilla prinsessa, och jag skulle få vara med!

Väl inne i Malmö gick det ganska fort.. Jag fick hjälpa till med allt.. VERKLIGEN allt ;) Det var jag och en barnmorska som hjälpte vår älskade Hollie till världen!! Jag var så stolt över Denise att hon klarade det så bra.. Och jag måste ju säga att jag var ju en super bra barnmorska!! Den "riktiga" barnmorskan visade mig hur jag skulle göra och förklarade att jag skulle ringa efter henne när huvudet var på väg ut..... Det gjorde jag...

Sen gick det minsann fort.. Det var en helt obeskrivlig känska att hjälpa till att "få" ut henne.. Tänk, jag var den första i hela världen som såg henne "live"...♥

Och nu är hon 6 månader och älskar sin moster...;) !!

♥Moster älskar dig Hollie♥

















Kommentarer

  • Denise säger:

    Så fint skrivit min älskade syster!

    Jag kan inte med ord beskriva så tacksam jag är för att du fanns vid min sida denna dagen. Du betyder mer än du nog förstår för mig och min lilla familj <3 Hollie älskar sin moster och sina kusiner så otroligt mycket! Ni är det finaste som finns <3

    2011-10-13 | 18:07:18
    Bloggadress: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: