Louicans

Mitt lilla ♥ ...

Kategori: Allmänt

Vilken dag det varit idag!

Jag och Amira har varit på utbildning i Lund idag. Jag är kostombud på jobbet och idag var det utbildning för oss! Jag tog med mig Amira ( Som tyckte det var mindre kul.. ) hahaha!!
Vi tog vår silvriga arbetsbil och drog iväg!! Givetvis stannade vi och handlade med oss MASSA godis, dricka och andra "gottigheter"..  Det var minsann länge sedan jag åt sååå mycket gott.. Vi hade en väldigt trevlig bilfärd, absolut dagens höjdpunkt!!

När vi väl var på plats började allt ganska kul.. Amira fastnade med sin fot i en stol, och en dam satte sig på hennes fot.. Ursäkta.. men du sitter på min fot.. hahaha.. Gud som vi skrattade. Alla ni vet säkert hur jobbigt det är när man får sån skrattattack vid väldigt olämpliga tillfällen.. Salen var ju fylld av sådär 80 okända människor ;)
Sen var det dags för nästa roliga sak... Föreläsningen var lagom långtråkig mellan varven. Det var mycket snack om kossor och grisar.. Så vi tänkte ju såklart pigga upp oss med lite godis. Vi hade ju väskan full med massa gott :) Bland annat ett ouppackat choklad!! Inte visste vi att det kunde låta så mycket när man öppnade ett oskyldigt choklad.. prassel prassel....Damen som satte sig på Amiras fot vände sig hastigt om och såg måttligt irriterad ut när hon blängde med sina "koögon" på Amira .. hahahah!! Sen var det dags att skratta lite igen.. :)










Väl hemma möttes jag av min lilla prins... Mitt lilla ♥ såg minst sagt inte trevlig ut i ansiktet idag. Han hade blivit slagen på dagis ( Dock inte första gången av denna killen).. Usch så fruktansvärt dåligt man mår som förälder när man ser detta... Två blåklockor (en under varje öga) och sprucken läpp.. Vad gör man liksom...
Vince vill inte gå till dagis imorgon.. Och jag känner att jag inte kan tvinga honom till det iheller..  Mammas lilla plutt... ♥

Ikväll ska jag till finaste jenny på lite tjejmys!! Ska bli så mysigt!! Det var länge sen vi sågs nu.. Har verkligen saknat våra myskvällar i soffan!!



Kommentarer

  • Denise säger:

    Men mosters lilla prins <3 De måste sätta stopp för detta på dagis, det är ju inte klokt, vad sysslar fröknarna med?? Jag blir så förbannad! Du måste pussa honom mycket ifrån oss, speciellt från Hollie <3

    2011-10-20 | 21:52:44
    Bloggadress: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: