Louicans

Lunch!!!

Kategori: Allmänt

Sitter här i personal rummet och käkar lunch, samtidigt som jag bloggar lite.. ;)

Har så mycket att planera att jag blir lite smått förvirrad... :) Idag ska jag bli klar med bordsplaceringen ( det är minsann inte det lättaste det...)

Jag är på jakt efter något snyggt att ha på mig också!! ( Nä.. jag har verkligen inget att ha på mig.. Tro det eller ej.. ;) ) Ska kolla lite efter det idag.. 

Hahaha, igår när johan var och handlade ( betalade.. ) kläderna och skorna till barnen så hittade han ett par jätte fina badbyxor till Vince.. Problemet är ju då att det är storlek 86/92 ( 1-1.5 år).. Och hur tänkte han där liksom.. Vince är 5 år.. Han tyckte storlekarna över såg sååå stora ut.. Dom är lite "tajta" mamma sa Vince när han fick på dom.. Hahahah, ja det tror jag det ;) !!

Alice innan idag ♥







Bästa vänner !!



Vince innan idag ♥






Jag innan jobb!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: