Louicans

Litta rast...

Kategori: Allmänt

Sitter på jobbet och fikar lite! Snart är denna jobbe helgen över! Usch.. Nu är det minsann inte många dagar tills jag blir gammal på riktigt...Det är så skönt att all planering är klar! Fy vilken kanon fest det kommer bli!

Imorgon är det min lediga dag.. Men så värst ledig är jag ju inte.. Jag ska åka på utbildning i Hässleholm! Det ska bli jätte kul faktiskt! Det som är sämre kul är ju att jag kommer jobba 8 dagar i sträck...Men men.. Man har ju inte fyllt 30 ännu så det klarar man ju enkelt;) !

Snart får jag PANIK.. Jag hittar inget att ha på mig!! Jag har verkligen letat överallt och jag är nästan beredd på att betala vilket pris som helst..!! Om ni hittar någon snygg klänning så för allt i världen HOJTA till!! :)

Barnen har haft en super dag idag! Alice har varit på Vellinge blomman och tittat på alla tomtar! Vince har svetsat med morfar och mekat med sin motercykel..!

Idag tog jag fram ett par av mina vinter stövlar.. Så mysigt det var att traska omkring med dom! Snart kommer all snö, så det är bara att vänja sig!
Jag har så mycket att se fram emot nu i vinter! Först är det festen, sen blir det Stockholm, sen är det jul, och efter det är det nyår! Har jag tur kommer det en liten resa utomlands där efter.. Hoppas allt detta gör att vintern går extra fort..

När jag kommer hem ikväll ska jag äta.. Ovanligt.. hahaha!! Pappa har lagat kalops och Johan fick med sig massa mat hem till mig! Det ska bli så gott! Papsi är bäst på att laga kalops ;)

Sem blir det att krypa ner i sängen.. För imorgon kommet det bli en intensiv men super rolig dag!!

Hoppas ni får en super mysig söndags kväll!!


Fullt påklädd mekar Vince



Svetsar killen...




Vinterskor.. Myyys



♥♥♥

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Hej Louice! Såg på FB att du hade en blogg och var ju tvungen att kika in :) Jag tyckte också att det var lite jobbigt att fylla 30... Var hade alla åren tagit vägen? Hade man åstadkommit vad man tänkt sig? Mitt i livet, vad ska hända sen? Tankarna var många... Men nu när man passerat den där 0 an känns allt bättre och nu är det ju flera år till 40 ;) Tips! Nelly.com har många fina festklänningar!!! Kram Cissi

    2011-10-31 | 09:02:19

Kommentera inlägget här: