Louicans

Förvirrad dag...

Kategori: Allmänt

Ojojoj.. Dagen på jobb idag vet jag inte hur man ska beskriva.. hahaha, undra om förvirrad är rätt ord kanske ;) Hur som helst...

Dagen började bra imorse! Barnen var som små ljus, allt flöt på ovanligt bra! Efter dagislämningen så fortsatte svarta faran mot jobb!! Dagen där behöver jag ju inte gå in på mer detaljerat än att säga att det var en "spännande" dag :)

Jag har världens mest underbara arbetskamrat ( eller det finns flera underbara personer där...) Amira!! Idag kom hon med en jätte stor present till Alice! Hennes söta dotter hade gjort en super fin present till Alice. Rosa papper med massor av fina band och balonger på!! Han tyvärr inte ta någon bild då Alice fick väldigt bråttom att öppna den.. Hon hade skrivit så fina meddelande till Alice att jag smälte.. Söta lilla Leila!! ♥




Jag kom hem från jobb för en liten stund sen. Johan hade lagat god middag till oss :) Ja, jag vet inte vad som hänt med honom, men han är verkligen huslig nuförtiden.. hahaha!! Han får mer än gärna fortsätta med detta ... ;)
Alice är på simskola och jag och Vince har lite mys! Tänkte åka och rida, men jag har ju lyckats få benhinneinflammation och knappt gå.. Där ser ni.. träning är inte bra för våra kroppar.. Se vad gårdagens jogging tur med hästen har lett till.. ajajaja...

Snart är det bonde söker fru och efter det är det grey's anatomy! Älskar den serien ( också...) !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: