Louicans

kvällsmyyys!!

Kategori: Allmänt

Nu sover barnen och mannen.. Med andra ord har jag hur mycket tid som helst bara för mig själv!!! Maten blev verkligen super god idag! Jag älskar lax, speciellt när den är riktigt färsk!!









Hoppas Vince är bra imorgon så att han kan gå på dagis någon timme.. Annars måste jag vabba.. Är inte alls glad för det..

Nu är flygbiljetterna till Stockholm bokade!! Det blir jag och min älskade syster som ska åka
( utan man och barn!! ) Fy bubblan vad kul vi kommer få det! Åker tidigt på fredagen så vi får hela dagen i stockholm och shopping kommer stå överst på schemat... :) Lördagen kommer vi  fortsätta shoppa för fulla muggar och sedan blir det utgång på kvällen och på söndag eftermiddag flyger vi tillbaka till verkligheten igen.. ;)


Tror jag kommer se ut ungefär såhär.. hahaha



Kommentarer


Kommentera inlägget här: