Louicans

Kaos på torpet...

Kategori: Allmänt

Gud vilken morgon... Barnen vaknade runt åtta.. Dom satte på en film och tittade på den medans jag låg och drog mig i sängen i lugn och ro.. vid halv nio klev jag upp och hoppade in i duschen... Medans jag stod där och shamponerade håret med dom sista dropparna silver schampo kom jag på.. FOTOGRAFERINGEN PÅ DAGIS.... idag kl. 9.00... Sen var det rena kaoset här hemma... Inga kläder framtagna till trollen, Alice hår som verkligen ligger precis hur det vill på morgonen.., Vince som inte vill till dagis och jag som ser ut som ett förvirrat troll.. Välkommen härliga Onsdag morgon!!!

Efter mycket om och men kom vi till dagis några minuter efter 9!! Vi hann dit :) Snacka om att jag var som ett nervvak hahaha!! Hoppas verkligen gruppfotot blev bra (trots att det blev helt andra kläder än planerat!! )

Samtidigt som jag stod på dagis och väntade på att barnen skulle bli färdiga ringer min telefon.. Det var Lasse
(en gammal vän) som ringde för att berätta att han stod utanför oss med bullar som vi planerat..!!

Jaja, väl hemma så blev det en god frukost iallafall!!

Sen ringde jobbet.. X-VAKET var utsatt inatt så jag behövde inte jobba.. Och jag som lovat barnen sova hos Mormor.. Jag ska gå in och jobba extra ikväll istället ( blir lite extra pengar iallafall..)

Nu får jag planera om dagen.. Jag som skulle ha en riktig mysdag här hemma i soffan och titta på filmer hela dagen för att sedan gå till jobb inatt..

Ha en bra dag alla läsare!!



Bilder från Turkiet..





















Kommentarer


Kommentera inlägget här: