Louicans

jobb...

Kategori: Allmänt

Mina små troll har det bra.. ;) När mamma kom hem till oss innan så ville dom ha pannkakor.. Och givetvis ställde sig mamsen vid spisen och fixade pannkakor till sina små änglar! :)

Idag har jag varit i stan.. ( En fågel viskade i mitt öra att det var utförsäljning på Änglabus ) Jag hittatde faktiskt lite av varje!
Till Alice : en kavaj ,en tunika med super häftigt bälte till, Helly Hansen jacka och mössa!!
Till Vince: två Helly Hansen mössor, Helly Hansen vantar och timberland skor!

Och jag var ganska smart också.. ;) ( tro det eller ej..) När jag skulle betala tog dom givetvis INTE kort.. Jag hade inga kontanter på mig och bad dom lägga undan det tills jag hämtat pengar!! Smart som man e ringer jag johan och berättar om mina fynd.. Och det hela slutade med att han fick åka och hämta det och BETALA hela kalaset.. :) !!! Även blondiner kan tänka smart ibland.. hahaha!!!!

Nu sitter jag på jobb och har en välförtjänt rast! När jag kom hit idag var det uppdukat med massa godis!! 

Önskar er alla en riktigt härlig kväll!!

Färdig för att gå till jobb!!








Detta väntade på mig när jag kom till jobbet idag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: