Louicans

Host host host....

Kategori: Allmänt

Snacka om att jag var trött när vi kom hem från Vellinge igår...
Mumsig mat blev det iallafall..!!

Kycklinggryta med sötsursås!                                                                


Det var verkligen super gott! Till efterrätt fick vi hemmagjorda munkar med grädde och sylt till.. De ni;) !!

Imorse vaknade jag tidigt.. Kunde inte somna..( kanske för att jag somnade långt innan kl. 21 igår..)
Sen var det full rulle för att lämna på dagis! Vince har vart lite hostig inatt, men inte så farligt. Men under dagen på dagis blev detta mycket sämre, så jag fick hämta hem mina små älsklingar..!! Han har fått medicin nu så vi får se om detta hjälper.. Annars får vi åka till sjukhuset igen.. :(

Han har haft barnastma sedan han var pytteliten.. Han fick sin första inhalator när han var sex månader..Så han är väldigt bra kompis med sin astma om man nu kan säga så!! Han är verkligen super duktig och tar hand om allt själv nu! Tur är ju det.. hahaha.. Han förklarar för fröknarna på dagis hur man ska göra, vilken ordning man tar puffarna och hur många!

Nu är vi hemma och myser i soffan! Barnen har fått lite gott..( vi säger inget till pappa..;) )Och jag ska plocka undan lite här hemma! Min älskade syster och hennes lilla familj kommer och äter middag ikväll!! Ska bli så mysigt att pussa på min lilla prinsessa!

Det är ju det enda som är det positiva med astman.. att den inte smittar!! Så även om han är sjuk så kan vi ju träffa andra ändå!!

Hostiga hälsningar från mig och mina små trollungar!!









Kommentarer


Kommentera inlägget här: