Louicans

Hem ljuva hem!!

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma och rumpan i soffan ;) !! Nu har jag ätit lite middag ( 4:de för idag) Det var gott, Johan hade gjort lasagne och god sallad till det!!

Nu blir det att mysa i soffan med en gosig filt och en stor kopp varm choklad med vispgrädde :)



Imorgon är det Rosa bandet galan!! Den kan man ju inte missa.. Visste ni att det är mellan 15-20 kvinnor som får diagnosen bröstcancer VARJE dag i Sverige... Det är fruktansvärt, skrämmande och overkligt...
Det minsta man kan göra är att stödja rosa bandet, och det finns flera olika sätt att göra det på!


Rosa bandet finns att köpa istort sätt överallt för 25 kr!!            Skruvdragare på clas ohlson 199 kr

GHD Plattång ( har denna i annan färg och den är BÄST)             ICA rosabandet produkter


Rosa bandet armband från Lindex 75 kr


Jag blir alltid så berörd när jag ser Rosa bandet galan.. Jag sitter i soffan och tårarna bara rinner från mina kinder. Det är en sådan fruktansvärd sjukdom. Man får verkligen be till gud att det inte drabbar mig eller någon i min närhet.. Till alla dessa kvinnor som gått igenom denna sjukdom, och till alla er som har en nära anhörig, vän eller någon annan i er närhet, Jag skänker alla mina tankar till er, och jag önskar att det snart kommer ett botemedel som kan sätta stopp för de monster som växer inom våra kroppar.. Kärlek till er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: