Louicans

Härliga Lördagsmorgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!

Visst är det underbart att vakna just på lördagar ( om det nu inte är så att man festat till det alldeles för mycket under fredagen....) God frukost med familjen och eld i kaminen, det är myyyys det!!

Idag ska Vince få ett akvarium!! Jag är väl inte så jätte road över det, men Johan har lovat att det är han som ska sköta det, så vi får väl se hur det blir med det.. ;) Alice och jag ska åka till stan för att köpa hem all mat till kvällens meny! Visst är det underbart att ha gäster och få passa upp sina gäster lite extra!!

Alice har hjälpt mig att duka, så det är färdigt! Har lite funderingar vad vi ska ha till efterrätt.. Är säker på att det kommer bli något mumsigt!!

Isabella berättade igår att det finns något medel som gör att man minskar risken att bli smittad av LÖSS..!! Jag måste köpa ett sådant medel.. Är livrädd för att trollen ska få detta..  Det är ju så himla vanligt och det finns ju ÖVERALLT...
Hinner jag idag ska jag springa ner om Valen för att se om jag kan hitta detta medel...
(och kanske hitta något snyggt till ikväll)  ;)

Jag får PANIK av bara tanken på  dessa vidriga djur....





Nu ska jag plocka undan lite efter gårdagens busande!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: