Louicans

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Idag blev det helt plötsligt en tidig  morgon.. Även om jag sov till 9, så var ju klockan bara 8...!! En smaskig söndags frukost blev det, sen körde Johan och Alice  iväg. Både jag och Johan jobbar idag.. :(
( Johan ska jobba hos sin pappa på auktionen) Så Alice ska vara hos min moster och Vince ska åka till mina föräldrar!! Alice tycker det är så kul när hon ska till Tutti och Micke! Hon kan prata om det flera dagar innan.. ! Vince och morfar ska meka med Vince motorcyklar idag, vilket  han ser väldigt mycket fram emot ;) !!

Nu sitter jag och Vince och myser lite med pepparkakor och ost ;)   ( när katten är borta dansar råttorna på bordet...)
Jag ska snart hoppa in i duschen för att fixa till mig för kvällens arbete!!

Mums så gott detta är!!





Jag är lite orolig.. Jag har glömt skissen till bordsplaceringen i omklädningsrummet på jobb... Jag hoppas VERKLIGEN att den ligger kvar... !!


Ha en bra dag alla fina vänner / Louice







Kommentarer


Kommentera inlägget här: