Louicans

Fredag!!

Kategori: Allmänt

Oj så trött jag var när vi vaknade imorse... Men, en super mysig kväll var det igår när jag var hos finaste familjen på andra sidan ;) !! Jenny dukade upp massa gottigheter till oss..( jag hade ju inte ätit tillräckligt under dagen..)

Prinsessan låg i min säng när jag kom hem inatt, hon saknade sin storebror.. Han fick ju sova hos mormor inatt..
Iväg till dagis med Alice och fullt fart till jobb!! Vilken underbar överraskning när jag märkte att jag glömt mina nycklar till jobbet hemma... Jaja, full fart tillbaka och hämta nycklarna som låg så fint där hemma i västen jag hade på mig igår!!

Nu är jag äntligen hemma och har huset fullt... Ekan och hans lilla troll ska äta middag och mysa här ikväll..!!

Jag har såååån tur ikväll.. Världens bästa frisör kommer hit och fixar till mitt hår ikväll... LYX kallas det.. hahahaha!! Ska bli underbart att få håret fixat!

Jag och min älskade syster ska till IDOL finalen i STOCKHOLM!! Biljetter är bokade, ( super bra platser på parkett!)  Det ska bli så kul att mysa med syster yster, se idol och sedan gå ut och partaja lite i huvudstaden! Tack älskade mamma och pappa! ♥









GRATTIS Laila och Niclas till er lilla pojke!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ska bli supermysigt med systermys i storstaden! Love you <3

    2011-10-22 | 00:26:33

Kommentera inlägget här: