Louicans

Fredag morgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla ni där ute! Fredag idag och super tråkigt väder....Vince är fortfarande inte bra.. Denna årstiden är värdelös för astmatiker...Det är så synd om min lilla skrutt..!! Ikväll ska jag jobba, likaså lördag och söndag. Med andra ord är jag på jobbet heeeela helgen och är inte hemma från kl. 22.00... och då sover hela familjen!!

Mamma kommer och passar mina små busar idag när jag åker till jobb..Tack älskade mamma för att du kommer och att du kunde avboka det du hade planerat...  Vad skulle jag gjort utan dig.. ♥

Ikväll är det IDOL! Hoppas jag kan se det på jobb.. ;) Ska nog handla med mig lite gott till oss ikväll att mumsa på!!

Nu spelas det WII för fulla muggar här hemma och jag ska städa lite innan jag hoppar in i duschen för att fixa till mig för att sedan gå till jobb!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: