Louicans

Det var den underbara lediga dagen det...

Kategori: Allmänt

Förstår inte hur det alltid kan bli såhär... Äntligen är jag ledig och varje gång tänker jag.. Idag ska jag bara mysa med barnen och inte göra något alls.. Men visst, det slutar alltid med att det blir storstädning!! Hahaha.. Ja, jag vet att jag kan vara lite sådär lagom PEDANT.. ;) Jag kan verkligen inte slappna av när det inte är undan plockat, dammsugit, bäddat, tömt diskmaskin.. ja, ni vet ju själv alla dom där "måstena"...  Ibland hade det varit underbart att vara man.. för dom har typ inte fått dom här "måstens" inprentat i sin hjärna.. hahahaha!! Känns som att alla killar skiter i om det är 100 % rent och undanplockat... (Ekan är ett undantag ;) ) Tänk om det skulle knacka lite oväntat på dörren av någon som vill komma in och ta en fika.. Och så har man inte bäddat, dammsugit, fixat i köket, (sminkat sig).. Jag hade dött ju... Usch nä, det är bäst att göra sina plikter även på sina lediga dagar!!!

Snart kommer min lilla mamma och fikar med oss!! Känns som att det var jätte länge sedan jag såg henne.. Det blir så vissa veckor då man jobbar så mycket...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: