Louicans

Äntligen hittat vinterkläder till mina ♥

Kategori: Allmänt

Det är så skönt att jag handlat barnens vinterkläder!! Det är en djungel av olika märken, färger, kvaliteter och former på alla dessa vinterkläder!!

Vince fick själv välja vilken overall han ville ha..  Molos väldigt färgglad overall om man säger så..;) Tycker det är bra med overall faktiskt. Sen får han ett sett med jacka och byxa även det från Molo! Molo har verkligen fina vinter kläder!!




Alice får också ett sett av varje! Har handlat olika märken till dom.. Brukar annars försöka köra på samma. Men men.. Det blir säkert bra ändå!

Hittade en jätte fin reimatec overall till Alice! Tror den kommer bli kanon bra i vinter... Usch Alice tycker verkligen inte om kyla och snö.. Hon är precis som sin mamma. Sol och bad är det bästa!!





Jag har faktiskt handlat vinterskor till dom också :) Jag har minsann varit ute i god tid.. hahahaha. Det blir kavats vinter stövlar och vinter skor till dom båda. Alice har ju så himla tjocka bebis fötter fortfarande... det är ju inga andra skor som passar henne nästan! Men jag är väldigt nöjd med kavats skor. Dom håller verkligen hela säsongen och lite till!

Vintersäsongen blir verkligen dyr.. Man behöver ju ha så himla mycket.. Vet inte hur många vantar jag köpte förra året. Tur att Ullared finns ;) Där kan man ju verkligen fynda massa bra saker till super bra priser! Ska faktiskt en tur till Ullared snart! OOO Vad jag älskar att åka dit och få shoppa jätte mycket ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: