Louicans

Äntligen hemma!

Kategori: Allmänt

En sak är ju säker...Min "man" är grym i hemmet när inte jag är hemma..;) Alltid när jag jobbar eftermiddag eller kväll så städar han, tvättar, fixar med barnen och lagar mat! Och det värsta är ju att han är en riktigt grym kock!!

så här såg det ut när jag kom hem ikväll...




Så himla gott var det!! Förstår bara inte varför han inte alltid kan vara så.. Hahahaha!! Tänk så enkelt livet hade varit då.. Jag shoppar och gör precis vad jag vill och han sköter hemmet, barnen och allt vad det innebär... Ja, drömma kan man ju!!

Men om vi återgår till verkligheten.. Gud så himla kallt det var nu ikväll när jag gick hem från jobb. Kändes verkligen som vinter...  Usch.. Jag vill inte ha vinter. Jag är INGEN vinter människa. Förstår faktiskt inte alla dessa människor som gillar snö och minus grader. Två veckor vinter om året med massa snö och kall härlig luft hade varit alldeles perfekt tycker jag!!
Och det blir ju mörkt så himla tidigt... Det tycker jag nog är det värsta med vintern.

Usch nä.. om jag får som jag vill så reser vi bort några veckor i vinter.. Men.. det är ju inte jag som håller i plånboken här hemma.. Och det ska jag nog vara glad för.. Undra hur det skulle se ut då.. hahahaha hemska tanke....;) ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: