Louicans

-2 grader...

Kategori: Allmänt

Herregud så jätte kallt det var imorse... -2grader.. Ja, nu var ju jag uppe väldigt tidigt. Lämnade barnen på dagis kl. 06.15... Det var ju frost överallt.. Vilken tur att min bil stod i carporten..( som jag absolut INTE ville bygga...) ;)

Fick ta fram vantar till trollen i morse, och nu under dagen kom barnens vinter kläder.. Vilken Lycka! Vince blev super glad för sin overall!! Så snygg den e mamma!!! Ja, den är verkligen super fin och färgglad.. Lär ju inte missa han ute på dagis gården om man säger så.. ;) hahaha!

Nu har jag landat i soffan en liten stund.. Men bara en väldigt kort stund.. Ikväll är vi hembjudna till ett par kära vänner på middag och massa myyys!! Dom har precis flyttat till Alstad... Big City...hahahaha!! Det största problemet kommer bli att dom inte har någon tv.. och det är ju idol ikväll... Jag som ÄLSKAR idol!!!

Nu ska jag göra mig snygg till ikväll...  Är säker på att vi kommer få en toppen kväll... UTAN idol!! ;)

♥♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: