Louicans

vilket rusk väder....

Kategori: Allmänt

Fyy vilket riktigt ruskväder det blev... Men, ja det är ju vinter så vad ska man vänta dig. Även om jag inte gillar snö, så hoppas jag att vi får en vit jul! Jag har ju två busar som gillar snö, så för deras skull kan jag väl tänka mig 3 veckor snö eller något... ;)

Jag funderar på om jag ska kasta mig i bingen kanske.. Johan somnade för ett tag sedan... Han erbjöd sig att gå och natta Vince.. hahaha... Vince var inte precis jätte trött, men blev övertalad av papsie att följa med upp och mysa ner sig i sängen och läsa en bok.. Konstigt att johan ALLTID somnar före Vince.. ;) ♥

Imorgon ska Vince sova hos sin älskade moster.. Han är så glad för hans lilla Hollie!! Han längtar verkligen till imorgon :)
Hollie är världens finaste lilla systerdotter!! Och Hon älskar sin moster sååå otroligt mycket.. ;)


Hollie och Vince!)!!!



Bilder från Hollies dop!!





Nä, nu kallar minsann sängen!! Sov gott kära ni

Kram till er!!

Kommentarer

  • Denise säger:

    Vince somnade gott sidan om Hollie <3 Nu är det tyst i hela lägenheten, alla sover utom jag! Hoppas ni har det bra älskade syster <3

    2011-11-26 | 21:05:05
    Bloggadress: http://denssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: