Louicans

vilken natt...

Kategori: Allmänt

Min lilla prins har haft en så besvärlig natt... Usch så synd det är om honom... Jag stannade hemma med dom lite längre imorse så att han fick sova ordentligt! Halv 10 vaknade han och var lite bättre :) Han ville gå till dagis en stund och leka så vi får se om dom ringer nu under dagen... Då får jag hämta hem honom.. Johan slutar ju tidigt idag, så det blir inte många timmar dom är på dagis i vilket fall som helst...!

Det känns faktiskt liiite bättre i revbenen idag ;) Jag ska ju jobba ikväll, så hoppas det inte blir värre...

Ikväll är det FINAL i....



Sååå spännande ;) Vilken tur att patienterna gärna tittar på detta ;) Man hittar ju alltid sina favoriter, eller hur!!

Så här skulle jag önska att dom valde...
















Hannah e minsann lite svårare... Hon har ju två helt underbart fina killar.. Meeen... Som hon själv sa. Robert har barn och har svårare att lämna allt för henne.. Tror det blir enklare och mer seriöst med...





Vi får se hur allt slutar ikväll..:)

Nu ska jag minsann plocka undan lite här hemma.. Förstår inte hur dom små troll ungarna kan stöka till det så mycket på morgonen!!
Jag tänkte ta en tur till stan idag, men.. Jag hoppade faktiskt över det! Visst är jag duktigt ibland ;)

Ha en riktigt härlig dag alla ni!

Kram ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här: