Louicans

Vilken dimma..

Kategori: Allmänt

Gud vilken dimma det är ute.. Riktigt "grötig"...

Alice är bättre idag! Hoppas det håller sig så hela dagen.. Tror det blir en mysdag idag också, tänkte åka til stallet nu på förmiddagen, men det är så himla dimmigt.. Vi har ju inget ridhus där Polly står så vince måste rida ute.. Får hoppas att det lättar upp under dagen!!

Polly, vår lilla busiga ponny..




Puss på dig Polly




Vince och Polly



Vince och Polly



Vince boxas för fullt på sitt wii spel, han är lite så lagom glad just nu då han förlorar.. :)

Igår drack vi lite glögg här hemma! Köpte Blossa apelsin glögg! MMM, Så super god den var, kan verkligen rekommendera den!!









Tror faktiskt att vi ska gå igenom alla barnens filmer.. har 100 tals filmer i världens röra...

Jag tror jag bestämt mig för en klänning nu iallafall..( men det kan ändras...)  Jag har en hel del skor i min skogarderob, meeen.. jag har hittat några till som skulle passa in i den där garderoben utan problem!! Funderar på någon av dessa till festen faktiskt!














Har handlat hem dessa två finisar från Nelly!!









Kommentarer

  • Cessan säger:

    Klänningen från Nelly var jätte fin!!! Kul att du hittade en tillslut...eller!? Vi tjejer kan ju alltid ändra oss in i det sista ;) Snygga skor med, de översta gillade jag skarpt! Såg ut som Iron Fist!?

    Kram på dig! <3

    2011-11-02 | 18:44:50

Kommentera inlägget här: