Louicans

verkligen lyckad fest!!

Kategori: Allmänt

Herregud vad dessa dagarna har rusat iväg...

Fredagen gick åt till att fixa allt inför festen!! Verkligen super tack till mina föräldrar och syster som hjälpte till hela fredagen!! ♥

Vilken känsla det var att vakna i lördags morse.. Det var liksom DAGS då!!! Jag, Johan och barnen åkte ner tidigt till lokalen.. ( Trode det var liiite kvar att fixa..) Mamma och pappa mötte upp oss, och tur var ju det.. hahahaha.. Det där "lilla" att fixa, blev sådär 5 timmars arbete ;) Så jäkla kul det är att planera, laga mat och styla!! Verkligen älskar det och ser fram emot nästa stora partaj ;)!!

Tack snälla fina Amira för det SUPER goda libanesiska riset som du lagade till oss.. Det var super uppskattat! ♥


Bandet kom tidigt till lokalen. Dom skulle ställa in ljud och få till allt det där som skulle stämma.. Verkligen super sköna killar, och grymt duktiga visade sig vara under källens lopp!!

Johan körde hem med barnen så att dom fick vila, och min föräldrar körde hem så att även dom kunde pigga till sig till kvällen!

Jag gjorde klart det sista, och åkte till frissan föra att göra vid hår och smink! Tack snälla fina Jenny för ALL hjälp!!

Sen var det PARTY TIME!!

Glasen till alla välkomsdrinkar fylldes tupp,  röda matten lades på plats och sen tändes alla marschaller och ljus!!

Äntligen var klockan slagen och allt folk började så smått dyka in!! Kvällen blev helt fantastisk och allt var så lyckat!!         ( Men det skulle det minsann bli efter alla timmars arbete.. hahaha!)

Efter mitt välplanerade  tal.. ( Ja, jag hade skrivet ett kort tal om ALLA 50 gäster..),och efter Pappas helt makalöst fina tal till mig så åts maten upp sedan började bandet spela.. Rock'n'roll !! Herregud så bra dom var!

Våra små troll blev hämtade av super gulliga Ronja och Figge efter middagen!! Dom passade våra änglar över natten så att vi kunde fira riktigt ordentligt!


Alla var på bästa festhumör och festen var full igång! Det kunde absolut INTE blivit bättre!!!

Jag hade en fantastik 30 års fest med mina fina vänner och släktingar.. Kort sagt en helt OFÖRGLÖMLIG kväll ♥

Tack alla fina som gjorde denna dagen så fin för mig och stort STORT tack för alla fina presenter som jag fick.. Verkligen super fina saker,  allt detta betyder väldigt mycket för mig!!

♥ Tack fina Jenny för den jätte fina tavlan som du gjorde till mig!! Jag kunde minsann inte hålla tårarna tillbaka när du kom och överlämnade den...♥

Massa med kärlek till er alla som gjorde denna dagen/kvällen till en av dom bästa i mitt liv ♥

lite bilder från kvällen.. ( fler kommer så småningom.. ;)
















































Kommentarer

  • Anna ( Tinas kompis) säger:

    Du verkar haft en perfekt fest!!! Roligt att du skrivit tal till dina gäster! Kan du inte dela med dig av det?!

    Kram

    2011-11-15 | 21:07:09
  • Cessan säger:

    Värsta Nobelfesten ju!!! :) Jättefint! Du går verkligen all in för allt du tar dig för :)

    Visst känns det inte så jobbigt att blivit 30!? Man är ju inte äldre än man känner sig!

    Kram <3

    2011-11-16 | 19:08:06

Kommentera inlägget här: