Louicans

...värsta pojkvän akademien...

Kategori: Allmänt

Usch nä.. Idag var det verkligen osmakligt.. Att låtsas hålla tal på sin flickväns begravning.. Jag förstår mig faktiskt inte riktigt på det där programmet... Men, på något vis så fastnar man framför det ändå... hahaha!

Sitter här och hittade massa fint på hm som jag beställt hem ;) Alltid lika kul att shoppa!! Nu när jag jobbar så hinner jag ju inte springa ner på stan varje dag, så då får det bli internet shopping!!

Tror jag ska hoppa i "pjompen"och mysa ner mig i soffan framför Jax Teller...



Imorgon ska jag jobba kväll igen..  Ska minsann bli spännande att få lön denna månaden.. hahaha!! Litta övertid blir det ju allt ;) Men.. Eftersom jag ska till ullared 2 ggr nu innan jul, så lär ju dom pengarna försvinna väääldigt fort.. ;) !!

Nä gott folk.. Nu säger godnatt.. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: