Louicans

Underbara fredag!

Kategori: Allmänt

Äntligen är det HELG!! Det är en så underbar känsla när man kör hem från jobbet just när det är fredag ( och när man är ledig hela helgen..)

Utbildningen idag var super kul!! Vi fick bokstavligen brottas på mattan idag :) Bältningen gick bra, men det är minsan inte lätt att bälta en galen person...

Efter jobbet åkte jag och handlade mat och massa massa gott!! Ikväll har vi haft fint besök från Alstad, och när  "bönnerna" kommer till stan måste man ju slå på STORT ;) HAHAHA!!

3 Rätters blev det och massa gott efter det:) Givetvis var idol igång på tv:n, det kan man ju inte missa!!

Nu är jag så fruktansvärt mätt i magen, det går absolut inte att få ner minsta lilla, inte ens någon smaskig godisbit...

Imorgon blir det stallet om jag inte blir sämre, för just nu känner jag mig inte alls bra... Johan har inte mått super kalas han iheller... Säkert en rejäl förkylning som håller på att bryta ut..

Hoppas ni haft en super mysig fredag, och att helgen blir riktigt underbar!!

kram från oss på Dalabadet ;)


En gammal bild på mig och " Fru Alstad" !!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: