Louicans

underbar lediga dag!!

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit helt ledig..!! Jag och barnen har bara myyyst hela dagen!
Vi började med en super god frukost, sen åkte vi till min lilla mormor för att fira hennes födelsedag!! Mamma var också där och även Denise och Hollie! Vi mumsade i oss både tårta och paj!!

Sen körde jag och trollen till Vellingeblomman! Givetvis fick jag shoppat lite julsaker.. ;) Dom har så otrolig fina julsaker där!!

När vi körde hem bestämde vi oss för att äta kinamat till middag! Mums så gott det var!! Nu ikväll har vi myst och tittat på film... Just nu har jag en lite smått bestämd prinsessa som inte riktigt vet vad hon vill... Hon är sååå trött att allt i hela världen är fel... Visst är dom UNDERBARA när dom är på detta viset....♥

Vince och gamlemormor!




Mosters lilla ♥





Min fiiina tavla som Jenny målat!!








Denna söööta lilla gris gav jag till pappa och barnen gav en till Johan i farsdags present!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: