Louicans

tror minsann detta blir kanon..!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma.. Det har varit en lååång men rolig dag!!

Jag har gjort massa förberedelser inför morgondagens partaj!! Min fina lillasyster och hennes familj, mina underbara föräldrar, jag och johan har hjälpts åt att fixa med allt!! Jag är säker på att det kommer bli kanon bra ;) !!

Jag har aldrig varit i den lokalen tidigare, men blev positivt överraskad.. Och efter allt stylande så blev det en riktig festlokal med massor av glans ;) hahahaha

Det är skönt att man kan förbereda en hel del dagen innan.. Annars hade jag varit rent däckad imorgon kväll..

Mina nya skor är super fina.. och SUPER höga.. hahaha!! Vi får väl se hur länge jag klarar av att stappla omkring i dom :)

Nu är man helt slut.. Jag ska se färdigt Idol ( om jag inte somnar.... ), sen blir det raka vägen i säng...  Jag har ju en lång dag att ta mig igenom imorogn!!

Natti natti fina ni!




Kommentarer

  • Malin J säger:

    Det blir säkert super bra du är duktig på att fixa till!!!!!! Ses i kväll!!!! <3

    2011-11-12 | 08:12:46

Kommentera inlägget här: